انتشارات متخصصان

عکس خوانی ذهنی

هزار و یک کتاب قبل از مرگ

اطلاعات کلی کتاب عکس خوانی ذهنی به شکل زیر است:

  • اولین کتاب با موضوع عکس خوانی ذهنی بالاخره آماده شد که این کتاب ترجمه نیست و به صورت کامل تألیف محمد‌مهدی زندوکیلی است که با توجه به تجربیات و اطلاعات بدست آمده در طول چند سال اخیر که کلاس‌های حضوری و غیرحضوری برگزار شده بود است.
  • در این کتاب آموزش کامل عکس‌خوانی ذهنی یک کتاب ارائه شده که اگر یادگیرنده خوبی باشید می‌توانید با انجام تمرین‌های گفته شده این مهارت را دریافت کنید.
  • علت کم بودن حجم کتاب این است که حاشیه‌های غیرمفید و مفید از کتاب حذف شده و مطالبی که می‌توانست به اصل آموزش کمک کند در صفحات مخصوص خریداران کتاب قرار گرفته است.

عکس خوانی ذهنی (فتوریدینگ) اصلا چی هست؟

اگر اولین بار است که اسم عکس خوانی ذهنی را می‌شنوید به صورت خلاصه این سیستم کاری می‌کند که شما از ذهن ناخودآگاه و خودآگاه برای مطالعه استفاده کنید تا بتوانید در کنار درک مطلب دلخواه، سرعت فوق‌العاده‌ای را در مطالعه تجربه کنید که در ابتدا با این سیستم می‌توانید کتاب‌های عمومی را از نیم ساعت تا حداکثر ۴ ساعت مطالعه کنید و ما در این کتاب آموزش عکس‌خوانی ۱ کتاب را به صورت کامل ارائه کردیم.

این سیستم با نام فتوریدینگ در آمریکا متولد شد و الآن بیش از ۳۶ سال است که در آنجا و ۱۸۵ کشور تدریس میشود اما از سال ۱۳۹۵ آموزش تخصصی این سیستم قدرتمند مطالعه و یادگیری توسط محمدمهدی زندوکیلی ارائه شد که ابتدا با کارگاههای حضوری و سپس به صورت محصول غیرحضوری تا الآن ادامه پیدا کرد و به تازگی کتاب عکس خوانی ذهنی هم آماده شده که علاقه‌مندان می‌توانند از این محصولات استفاده کنند.

اگر می‌خواهید بیشتر با این سیستم آشنا شوید کافیست همین اسم را در گوگل جستجو کنید و وارد سایت “مجموعه روش مطالعه” شوید و در آنجا مطالب زیادی در خصوص این سیستم وجود دارد.

وجه تمایز کتاب عکس خوانی ذهنی با کتاب‌های مشابه چیست؟

از آنجاکه برای اولین بار این سیستم مطالعه و یادگیری توسط مجموعه روش مطالعه به‌صورت تخصصی آموزش داده می‌شود، لذا کتاب تخصصی آموزش سیستم عکس‌ خوانی ذهنی درجایی چاپ‌نشده و این نخستین کتاب در زمینه عکس خوانی است اما اگر بخواهیم وجه تمایز آن را با دیگر کتاب‌های آموزش مطالعه سریع بگوییم، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. تمرین‌ها سخت و طولانی ندارد.
  2. تمرین‌های این کتاب مانند تمرین‌های تندخوانی (speedreading) نیست و تمام تمرین ها را هنگام مطالعه کتاب‌های مختلف انجام می‌دهید، یعنی هم تمرین می‌کنید و هم کتاب می‌خوانید؛ نه اینکه تمرین کنید تا یک روزی بتوانید از این سیستم برای مطالعه استفاده کنید.
  3. مهم‌تر از همه اینکه این‌یک سیستم یادگیری، است نه‌فقط آموزش تند خواندن متن.
  4. مطالب غیرمفید و حاشیه‌ای ندارد و در تمام فصل‌های کتاب سعی شده که سریعاً به اصل مطلب پرداخته شود. آموزش سیستم عکس‌خوانی ذهنی در اینجا اصل هست و مطالب دیگر، حاشیه؛ لذا بیشتر از گفتن مطالب مفید متفرقه به اصل آموزش پرداخته‌شده است.

کتاب عکس خوانی ذهنی

کتاب عکس خوانی ذهنی برای چه کسانی مناسب است؟

  • برای کسانی که از کتاب و کتاب‌خوانی متنفر و فراری هستند.
  • برای کسانی که علاقه‌مند به مطالعه هستند.
  • برای کسانی که زمان کمی دارند و مطالب زیادی را باید مطالعه کنند.
  • برای کسانی که می‌خواهند جلوتر از همه تندخوان‌ها باشند.
  • برای کسانی که از تندخوانی فراری هستند و نتیجه‌ای نگرفته‌اند، زیرا تندخوانی (speed reading) اصلاً متناسب با کارکرد ذهن نیست.

قسمتی از مقدمه کتاب عکس خوانی ذهنی

سفری کوتاه به مطالب کتاب

• داستان سرعت ۲۵۰۰۰ کلمه در دقیقه و تفاوت آن با تندخوانی
• تناقضهای عجیب سیستم عکسخوانی ذهنی
• ارسال یک کتاب ۳۰۰صفحهای به ذهن ناخودآگاه در کمتر از ۵ دقیقه
• چالش ۵ روزه
• و …

اگر همین الآن شروع به خواندن کتاب نکنم …
اگر این کتاب را نخوانید اتفاق خاصی برای شما نمیافتد ولی مطمئن باشید که این کتاب بهسرعت در حال انتشار است و اگر افرادی زودتراین مهارت و مهارتهای بعدی را کسب کنند، رقابت و رسیدن به جایگاههای بالا در هر زمینهای برایتان سختتر خواهد شد.
دانشآموختگانی را میشناسم که بسته غیرحضوری ما را تهیه کرده بودند و بعد از یک مدت کوتاه فقط در ۲ ماه نزدیک به ۵۰عنوان کتاب در موضوعات مختلف را مطالعه مفید کرده و صوت توضیح مطالب هر کتاب توسط خودشان را داریم و این یعنی معادل یک مطالعه کننده حرفهای که هر روز به مدت یک سال مطالعه میکند اما به شکل خطی که شاید در پایان سال ۵۰ کتاب خوانده باشد. حالا تصمیم با خودتان است که همین الآن شروع کنید یا بگذارید برای یک فرصت بهتر که در آینده سراغ شما بیاید) .البته این فرصت هیچگاه نمیآید، بلکه شما آن را در هر زمان که تصمیم بگیرید خلق میکنید.)

مشخصات کتاب

  • نام کتاب: عکس خوانی ذهنی
  • نویسنده: محمد‌‌مهدی زندوکیلی
  • تعداد صفحات: ۹۶ صفحه
  • قطع: رقعی

نحوه دریافت کتاب عکس خوانی ذهنی

جهت خرید این کتاب به سایت مجموعه روش مطالعه از طریق این لینک مراجعه کنید و در آنجا توضیحات صوتی و تصویری بیشتری از مؤلف کتاب دریافت کنید.


این محتوا حمایت شده است. وب‌سایت کافه‌بوک نقشی در تهیه این مطلب نداشته و مسئولیتی در قبال آن ندارد.