نشانک

معرفی کتاب های موفقیت در کافه بوک - موفقیت نامحدود در 20 روز اثر آنتونی رابینز

کتاب موفقیت نامحدود در ۲۰ روز

هزار و یک کتاب قبل از مرگ

کتاب موفقیت نامحدود در ۲۰ روز اثر آنتونی رابینز، مدرس – سخنران و مربی موفقیت است که میشه این کتاب رو معروف ترین و بهترین کتاب رابینز در ایران دونست.

از آنتونی رابینز کتاب های مختلفی در ایران منتشر شده که در کافه بوک هم چند مورد از آن ها را بررسی کرده ایم. کتاب هایی مثل پول – ۷ قدم تا رسیدن به آزادی مالی و اهرم های خوشبختی از این جمله هستند.

به جرات می توان گفت که کتاب موفقیت نامحدود در ۲۰ روز بهترین کتابی است که از این نویسنده منتشر شده است. در زمینه علم موفقیت این کتاب به بررسی تمام موارد پرداخته و به تمامی نکات اشاره کرده است.

کتاب موفقیت نامحدود در 20 روز - خلاصه کتاب کتاب موفقیت نامحدود در 20 روز در کافه بوک

در مورد کتاب

این کتاب به نحوی نوشته شده است که شما باید آن را در ۴ هفته و هر هفته ۵ فصل آن را بخوانید. در واقع هر فصل برای یک روز. این نسخه ای است که نویسنده آن را برای خواندن کتاب تجویز کرده است.

تونی رابینز در این کتاب به هرآنچه که شما لازم دارید تا به موفقیت برسید اشاره کرده و اعتقاد دارد اگر این موارد را رعایت کنید و تمرینات را به خوبی انجام دهید نتیجه نگرفتن شما تقریبا غیرممکن است.

سر فصل های این کتاب موارد مختلفی را از nlp گرفته تا موفقیت مالی و موفقیت در روابط را شامل می شود. در هر فصل هم موضوعات مختلف بررسی می شود و در نهایت تمرین هایی ارائه شده است.

درباره کتاب موفقیت نامحدود در ۲۰ روز

به عنوان کسی که چندین و چند کتاب موفقیت را خوانده و با اساتید خارجی و ایرانی این زمینه آشنایی خوبی دارد و تقریبا هر روزه در دنیای مجازی و سایت های مختلف افرادی را می بینم که خود را استاد در حوزه موفقیت معرفی می کنند باید بگم که این کتاب، یک کتاب جامع است. در واقع اگر این کتاب را با دقت بخوانید و تمرینات آن را به خوبی انجام دهید دیگر کمتر مطلبی پیدا خواهد شد که برای شما جدید باشد.

هر آنچه یک فرد عادی در زمینه علم موفقیت لازم داشته باشد در این کتاب موجود است. البته شاید عمق مطالب در بعضی از فصل ها زیاد نباشد اما در همین حد هم کافی است. با خواندن این کتاب راحت تر می توانید تصمیم بگیرید که کدام مطلب در زمینه روانشناسی موفقیت معتبر است و کدام مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد.

معرفی کتاب موفقیت نامحدود در 20 روز - کتاب موفقیت نامحدود در 20 روز نوشته آنتونی رابینز

قسمت هایی از کتاب موفقیت نامحدود در ۲۰ روز

اکثر مردم نمی دانند واقعا از زندگی چه می خواهند، اما بدتر از آن ها کسانی هستند که می دانند چه می خواهند اما هیچ کاری در جهت به دست آوردن آن نمی کنند.

هدف این است: بیاموزید قدرت درونی خود را به کار گیرید. مهم ترین ابزار موفقیت توانایی شناخت هدفی است که می خواهید بدان دست یابید.

فکرتان را به هر چی متمرکز کنید، همان حقیقت خواهد یافت. پس آنچه انجام کاری را لذت بخش و دلپذیر و یا برعکس ملالت بار و رنج آور می سازد، شکل تفکر شما نسبت به آن است.

نباید برای تغییر دادن خود منتظر روز مناسب باشید بلکه با تغییر دادن خود روزهای مناسب را به چنگ خواهید آورد. بیش از این متحمل ضرر نشوید، همین امروز برای تغییر روحیات خود اقدام کنید.

بسیاری از مشکلاتی که حل شان به نظر ما غیرممکن یا دشوار است، تنها به این دلیل دور از دسترس به نظر می رسند که شیوه تفکر ما درباره آن ها این گونه است. فکر شما کاملا بر آنچه دشوار است متمرکز شده، بنابراین راهی برای حل آن نمی بینید. پس چرا این معادله را معکوس نمی کنید و درباره روش های ممکن برای رسیدن به هدف فکر نمی کنید؟ خود من برای رسیدن به اهداف ام بجای تفکر درباره اینکه ” خدایا چرا نمی توانم کاری انجام دهم؟ چقدر وحشتناک است و…” تمام فکرم را به این مساله معطوف می کردم که چون قبل از من کسان دیگری توانسته اند موفق باشند پس من هم قادرم از پس آن برآیم و به همین دلیل توانستم به موفقیت هایی دست یابم که از نظر دیگران اعجاب انگیز بود.

احساس فشار و عذاب بهترین و موثرترین اهرم برای پیگیری اهداف است. افراد بسیاری را می شناسم که اهداف عالی در سر دارند اما نسبت به انجام برنامه های خود هیچ تعهدی حس نمی کنند زیرا فشار و عذاب ناشی از عمل نکردن را حس نکرده اند. اگر پشت سر خود رنج و عذاب را کنید هرگز عقب گرد نخواهید داشت.

اطلاعات کتاب

  • کتاب موفقیت نامحدود در ۲۰ روز
  • نویسنده: آنتونی رابینز
  • مترجم: فریبا جعفری
  • انتشارات: نسل نو اندیش
  • تعداد صفحات: ۴۹۰

کتاب موفقیت نامحدود در 20 روز - کتاب موفقیت نامحدود در 20 روز را در کافه بوک بخوانید

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

امتیاز شما به مطلب

دوست داشتم: 188
دوست نداشتم: 80
میانگین امتیازات: 2.35

چاپ کتاب

9 دیدگاه در “کتاب موفقیت نامحدود در ۲۰ روز

کتاب خیلی خوبیه من ۱۵ سال پیش باهاش اشنا شدم و باعث تغییرات خوبی تو زندگیم شد و همه تمرینات رو انجام میدادم و هروقت بهم میریزم باز میخونم تا حالم بهتر شه

خیلی ب نظرم جذاب اومد کتاب !!!حتما حتما بایدتو اولویتای خوندنم قراربگیرع،،بسیار سپاس گزارم بخاطر معرفی کردن این کتاب،،خداقووت

من با این کتاب حدودا ۱۰ سال پیش اشنا شدم و بعد از تمرین این کتاب و مرور ان در هر سال. زندگیم متحول شد . به چند مورد اشاره میکنم . ۱. درسم را ادامه دادم تا فارغ التحصیل شدم . ۲ . کار خیلی خوب با بیمه پیدا کردم .۳. ۴ جراحی که از انها دو جراحی مهم و پر هزینه بود را انجام دادم . ۳ . از نظر مالی قدرت خیلی بیشتری پیدا کردم .و صادقانه بگم به علت مشعله کاری کتاب را رها کردم و بعد از ان تمرینات فراموشم شده و اکنون مجدد به دنبال تمرین دوباره برای اتفاقات جدید و خوب می باشم

لینک کو

کافه بوک کتاب ها رو برای دانلود قرار نمیده – ما فقط معرفی کتاب رو انجام میدیم

بسیار عالی تشکر از سایت زیبای شما.

تا الامن هرکسی رو که دیدک نظری داده پیام کافه بوک هم در زیرش خوندم ….

این یعنی کارتو بلدی و مزیت رقابتی ایجاد کردی…

احسنت به تو . دمت گرم .

قیمت کتاب رو هم ذکر می کردید خوب بود

حتما، از این به بعد ذکر می کنیم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *