نشانک

پیشنهاد کتاب در کافه بوک

کتاب اسرار ذهن ثروتمند

هزار و یک کتاب قبل از مرگ

کتاب اسرار ذهن ثروتمند نوشته تی هارو اکر (T. Harv   Eker) توسط مرتضی ذوالانوار ترجمه شده و از سوی انتشارات نسل نو اندیش به چاپ رسیده است.

هارو اِکِر یک میلیونر خود ساخته است که توانست از ورشکستگی خود را نجات دهد و در مدت زمان کوتاهی به ثروت میلیون دلاری برسد. فروش این کتاب او در سراسر به جهان بیش از ۲ میلیون کپی رسیده است.

کتاب اسرار ذهن ثروتمند در مورد چیست؟

هارو اکر در این کتاب در بخش اول به طرح اولیه پول در ذهن می پردازد و بررسی می کند که هر فرد چه ذهنیتی نسبت به پول دارد و این ذهنیت را از کجا دریافت کرده است. سعی او در این بخش این است که به خواننده نشان دهد اغلب باورهایی که در مورد پول در ذهن شکل گرفته است نادرست می باشد و باید این ذهنیت را تغییر داد.

در بخش دوم کتاب اسرار ذهن ثروتمند نویسنده به پرونده های ثروت می پردازد که ۱۷ تفاوت فکری بین افراد ثروتمند و افراد فقیر را شرح می دهد. در هر کدام از این پرونده ها موضوع مد نظر شکافته می شود و در مورد آن توضیحات کاملی ارائه می شود. در نهایت هر پرونده با عبارت های بیانی و تمرینات بسته می شود.

کافه بوک سایت تخصصی معرفی کتاب اسرار ذهن ثروتمند

نظر کافه بوک در مورد این کتاب چیست؟

کتاب اسرار ذهن ثروتمند یک کتاب چالشی و تامل برانگیز هستش که باعث میشه خواننده به ذهنیت و باورهای خودش که در مورد پول داره فکر کنه.

این کتاب افکار نادرست در مورد پول و ثروت رو به چالش می کشه و سعی داره که باورهای درست رو در ذهن افراد جایگزین کنه تا بتونن در مسیر رسیدن به استقال مالی سریعتر پیش بروند.

از همه مهمتر اینکه این کتاب توسط کسی نوشته شده خود این مسیر را طی کرده و از اصول و قواعد ثروتمند شدن آگاهی داره. بدون شک این کتاب برای تغییر دیدگاه نسبت به پول بسیار مفید و کاربردی می باشد.

پر فروش ترین کتاب تی هارو اکر، کتاب اسرار ذهن ثروتمند

کافه بوک کتاب اسرار ذهن ثروتمند را به چه کسانی توصیه می کند؟

قطعا این کتاب به همه افرادی که می خواهند مسیر موفقیت و رسیدن به استقلال را زودتر طی کنند کمک به سزایی خواهد کرد و لذا کافه بوک این کتاب رو به همه افرادی که خواهان موفقیت بیشتر در زمینه مالی هستند توصیه می کنه.

این کتاب برای همه افرادی که می خواهند تغییری در دیدگاه خود ایجاد کنند نیز بسیار کارآمد و مفید می باشد.

در نهایت کافه بوک به بزرگتر ها توصیه می کنه که این کتاب را به بچه های خود یا نوجوانانی که می شناسند هدیه دهند. بچه ها و یا افراد کم سن وسال کمتر در معرض باورهای مخرب از سوی تلویزیون، مدرسه، جامعه و … قرار گرفته اند و ایجاد یک ذهنیت درست می تواند به آن ها کمک زیادی بکند.

معرفی کتاب در کافه بوک - کتاب اسرار ذهن ثروتمند - تی هارو اکر نویسنده کتاب اسرار ذهن ثروتمند است

قسمت هایی خواندنی از کتاب

اگر به پول زیاد دست یابید ولی از نظر درونی آمادگی آن را نداشته باشید، فرصت های ثروتمند شدن شما خیلی کوتاه بوده و زود آن را از دست خواهید داد.

آیا شنیده اید که عده ای می گویند:  مشکل اصلی آن ها بی پولی است؟ من می گویم: مشکل اصلی بی پولی نیست. بی پولی کاملا نشانه مواردی است که در زیر در جریان می باشد. بی پولی یک معلول است. پس علت آن چیست؟ دنیای درون. تنها راه برای تغییر دادن دنیای بیرون از خودتان تغییر دادن دنیای درون شما می باشد. هر نتیجه ای که می گیرید مانند ثروتمند شدن یا فقیر شدن، خوب یا بد، مثبت یا منفی، همیشه به خاطر داشته که به خاطر دنیای درون شماست و در واقع دنیای بیرون انعکاسی از دنیای درون شماست.

در هر انسان تا خود را به چیزی متعهد نداند همیشه تردید و دودلی، نقطه ضعف و ناتوانی برایش وجود دارد. لحظه ای که کسی خودش را کاملا متعهد می نماید عنایت خداوندی نیز به جریان می افتد و به او کمک می کند.

دنیا به آدم هایی که بازی کوچک می کنند احتیاجی ندارد. فکر کوچک و عمل کوچک منجر به ورشکستگی و ناکامی می شود. فکر بزرگ و عمل بزرگ منجر به پول و معنی دار شدن زندگی می شود.

کتاب اسرار ذهن ثروتمند - معرفی تخصصی کتاب اسرار ذهن ثروتمند در کافه بوک

نظر شما در مورد کتاب اسرار ذهن ثروتمند چیست؟

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

امتیاز شما به مطلب

دوست داشتم: 179
دوست نداشتم: 76
میانگین امتیازات: 2.36

چاپ کتاب

9 دیدگاه در “کتاب اسرار ذهن ثروتمند

کتاب بسیار خوبی است.من کتابهای زیادی خونده بودم درزمینه ثروت..اما بی فایده چون این کتاب روی حقایق مالی تاکید می کنه ،فقط حرفهای زیبا درمورد ذهن و متافیزیک نمی زنه…برای من بسیار موثر بود به خصوص درمورد مدیریت امور مالی ام

سلام. وقت بخیر.
کدام ترجمه بهتر و روانتر هستش ؟

سلام امکان خرید کتاب از کافه بوک وجود دارد؟؟

سلام – ما فقط معرفی کتاب انجام میدیم و فروش نداریم.

ولی بنظر میاد اگ فروش داشته باشید ،خیلی خوبه چون مخاطبان شما زیاد هست و سایتتون هم در خط اول سرچ گوگل میاد. بنظرم حداقل بصورت پی دی اف کتاب هارو برای فروش بزارید.

فروش کتاب باعث میشه خواه ناخواه قضاوت ما در مورد کتاب‌ها تحت تاثیر قرار بگیره، به همین خاطر ما وارد کار فروش نمی‌شیم.

سلام دوستان چطوری دانلودش کنم خسته شدم از بس سایت به سایت چرخیدم

سلام – سایت معرفی کتاب کافه بوک فقط کار معرفی کتاب انجام می دهد و چیزی برای دانلود قرار نمی دهد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *