نشانک

معرفی کتاب در سال ۱۴۰۲

هزار و یک کتاب قبل از مرگ

سال ۱۴۰۲ را به شما مخاطبان گرامی، تبریک عرض می‌کنیم. امیدواریم سالی پر از کتاب داشته باشید! در سال گذشته طی یک برنامه، قرار بر این بود که کتاب‌هایی به پیشنهاد دوستان کافه‌بوک – و همچنین تیم مطالعاتی کافه‌بوک – در لیست مطالعه قرار دهیم و به مرور معرفی آن‌ها را منتشر کنیم. اما این مهم در سال ۱۴۰۱ به انجام نرسید و کتاب‌های سال ۱۴۰۱ در لیست مطالعه قرار نگرفتند. تلاش داریم تا با معرفی کتاب در سال ۱۴۰۲ بار دیگر به مسیر گذشته خود برگردیم و با فعالیت و کوشش دوستان، امسال هم کتاب‌های خوبی برای مطالعه معرفی کنیم. امیدواریم مانند همیشه در کنار ما باشید تا در این مسیر به رشد و آگاهی بیشتری دست پیدا کنیم.

همان‌طور که همیشه و همه‌جا اشاره کردیم، هدف ما در سایت کافه‌بوک یا همان کافه کتاب معرفی کتاب‌ خوب است تا به شما کاربران گرامی در انتخاب کتاب خوب کمک کنیم. همچنین تلاش ما این است که تحت تاثیر موج‌های تبلیغاتی قرار نگیریم و در انتخاب کتاب برای معرفی دقت کنیم. اینکه تا چه اندازه در این مسیر موفق بودیم به قضاوت و نظر شما بستگی دارد.

در ماه‌های گذشته فعالیت این مجموعه کم شده بود چرا که اساساً روش کار مجموعه ما برای معرفی کتاب، در ابتدا «خواندن کتاب» است. امیدواریم در سال جدید بتوانیم در کنار هم کتاب‌های بهتر و بیشتری مطالعه کنیم و در کنار هم درباره آن‌ها بحث و گفتگو کنیم.


همانطور که در بالا اشاره کردیم لیست مطالعاتی سال ۱۴۰۱ به سرانجام نرسید اما بنا داریم که در سال ۱۴۰۲ همین لیست را مجدد در فهرست مطالعاتی قرار دهیم و به مرور به معرفی هرکدام از این کتاب‌ها بپردازیم. لیست کتاب‌های اشاره شده را می‌توانید از طریق لینک زیر مشاهده کنید:

» معرفی کتاب در سال ۱۴۰۱

خوشحال خواهیم شد که در این مسیر کنار ما باشید. لطفا اگر نظر و یا پیشنهادی در رابطه با معرفی کتاب در سال ۱۴۰۲ دارید در قسمت کامنت با ما در میان بگذارید.

[ لینک: کانال تلگرام کافه بوک ]

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

امتیاز شما به مطلب

دوست داشتم: 55
دوست نداشتم: 32
میانگین امتیازات: 1.72

چاپ کتاب

8 دیدگاه در “معرفی کتاب در سال ۱۴۰۲

ممنون که باز برگشتی تو سال جدید دلمون شاد کردی بعد از این سال سختی که گذشت انشالله که برگشتتون تعبیر ضرب‌المثل که سالی که نکوست از بهارش پیداست باشه

ممنونیم از کلام محبت‌آمیز و انرژی‌بخش شما دوست گرامی.

یادمه دو تا پست قبلا راجب به انتشارات گذاشته بودید اگ اشتباه نکنم انتشارات نیلوفر و ماهی بود
قرار بود ادامه دار باشه …
اگ میش لطف کنید این سلسه پست ها رو ادامه بدید

سلام
بله درسته، تلاش داریم به بررسی ناشرها ادامه بدیم و حتما بازم مطلب خواهیم داشت.

چقدر خوب که برگشتید
کلی منتظر بودیم

خیلی عالی
خیلی وقت نبودین ولی موضوع که خواندن و مطالعه باشه همیشه چشم انتظاری خوبه…
هر چیزی که رنگ‌سیاسی بگیره زمان مصرفش کم می شود کاش کتابخوانی و دنیای کتاب به جهتی برود فارغ از تعصبات و سونگری ها کم اثر جناحی و …
لطفا کتابهای حال خوب کن معرفی کنید …

سال نو مبارک🌸
چه خوب که هستید
به امید آگاهی‌بخشی🔆

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *