انتشارات متخصصان

معرفی بهترین کتاب ساخت صابون های دست ساز

هزار و یک کتاب قبل از مرگ

اولین و بهترین کتاب ساخت صابون با روش فرایند سرد در ایران توسط آکادمی کسب و کار تک ایده تالیف و به بازار عرضه شده است. نتایج عالی کارآموزان صابون سازی تک ایده خود گواهی بر ادعای ماست!

چرا ساخت صابون دست ساز را به عنوان کسب و کار خود برگزینیم؟

امروزه اقبال عمومی به محصولات طبیعی و ارگانیک به شدت در حال افزایش است. بیشتر افراد از محصولات شیمیایی و صنعتی گریزان و از پیامدهای استفاده از آن ها بیمناک هستند. از این رو تولید صابون دست ساز با استفاده از روغن های گیاهی و افزودنی های طبیعی می تواند یکی از گزینه های پیش رو برای راه اندازی کسب و کار خانگی و زودبازده باشد. صابون سازی به روش فرایند سرد در ایران شغل خانگی جدیدی است و با توجه به تنوع بالای صابون ها و میزان مصرف این نوع محصولات در جامعه فرصت طلائی برای جویندگان کار فراهم آمده است به ویژه بانوان خانه دار!

مزایای کسب و کار صابون سازی

تولید صابون با روش فرایند سرد دارای مزایای متعددی است از جمله:

• با کمترین میزان سرمایه و در آشپزخانه منزل خود با حداقل تجهیزات می توانید آن را شروع کنید.
• تنوع محصولات بسیار بالاست و شما می توانید با خلق دستورالعمل های شخصی برای خود با برندسازی در این کسب و کار نوپا شاخص باشید.
• فروش محصولات از طریق فضای مجازی انجام می شود و نیازی به اجاره مغازه و دیگر هزینه های جانبی نیست.
• آموزش صفر تا صد صابون سازی به روش فرایند سرد در دسترس است و در زمینه فراگیری این حرفه مشکلی وجود ندارد.
• با توجه به نوپا بودن این کسب و کار فرصت طلایی ایجاد شده تا بتوانید جزو افراد پیشکسوت این شغل در ایران باشید و در آینده نزدیک در زمینه آموزش و راه اندازی کارگاه های صابون سازی اقدام نمایید.

چرا آموزش صفر تا صد صابون سازی تک ایده ؟

پکیج آموزش ساخت صابون تک ایده شامل یک نسخه چاپی کتاب (رنگی)، یک عدد فلش مموری ۱۶ گیگ حاوی ویدیوهای آموزشی، ارسال رایگان و از همه مهمتر ۶ ماه پشتیبانی فنی در محدوده محتوی کتاب است.
حسن بسطامی، مولف کتاب آموزش صفر تا صد صابون سازی تک ایده، خود تحصیل کرده رشته شیمی است و در زمینه ساخت صابون روش علمی را در پیش گرفته و به هنرجویان نیز آموزش می دهد و در این راه موفقیت های چشمگیری را کسب کرده است. نتایج عالی هنرجویان این دوره خود گواهی بر این ادعاست!

کتاب

در این دوره آموزشی در ابتدا با اصطلاحات و عبارات فنی مورد استفاده صابون سازان آشنا می شوید. در فصل بعد، معرفی وسایل و تجهیزات مورد استفاده و مباحث مربوط به ایمنی در صابون سازی ارایه شده است. در فصل سوم با علم صابون سازی آشنا می شوید و این فصل که از جمله مهمترین فصل های کتاب است شما را با روش های فرمول نویسی در این حرفه آشنا می کند. با فراگیری راز و رمزهای فرمول نویسی شما قادر خواهید بود هر نوع صابونی را با توجه به نیاز خود فرمول نویسی کنید و این فصل راه برای شخصی سازی فرمولاسیون ها در صابون سازی باز می شود.
در فصل ۴ شما با مشکلات رایج در صابون سازی به روش فرایند سرد آشنا می شوید و روش های برطرف کردن مشکلات احتمالی را فرا میگیرید.
فصل ۵ مربوط به معرفی انواع افزودنی ها، رنگ ها و اسانس های مورد استفاده در ساخت صابون دست ساز است. در فصل بعد مطالب بیشتری درباره اسانس ها و معطر کردن صابون ها می آموزید.
در فصل ۷ ساخت انواع صابون همراه با فرمولاسیون آن ها به طور مفصل پوشش داده شده است. در فصل ۸ تکنیک های رایج در دیزاین صابون ها معرفی شده است و فصل پایانی کتاب اختصاص دارد به معرفی انواع روغن های پر کاربرد در صابون سازی.
افتخار آکادمی کسب و کار تک ایده آن است که پکیج آموزشی را ارایه داده تا تمامی افراد با هر سطح سواد و هر جنسیت و در هر سن و سالی بتوانند از آن بهره ببرند و در این حرفه به موفقیت برسند.

صابون سازی

پیشنهاد می کنیم در صورت علاقه به کسب و کار ساخت صابون دست ساز به روش فرایند سرد به وبسایت آکادمی تک ایده به نشانی takideh.ir مراجعه و در توضیحات پکیج آموزش صفر تا صد صابون سازی، ویدیوهای هنرجویان برتر آکادمی را نیز ملاحظه بفرمایید. هنرجویانی که از صفر شروع کردند و با استفاده از آموزش های ارایه شده و البته سعی و کوشش خود به صابون سازان ماهری تبدیل شده اند و هم اینک از همکاران خوب و مایه افتخار و مباهات ما هستند.
جهت مشاوره رایگان درباره پکیج آموزش صابون سازی تک ایده می توانید با شماره ۰۹۱۳۷۱۰۲۰۷۴ تماس بگیرید و یا در واتساپ به همین شماره پیام دهید.