سلام. در اینجا می‌خوایم درباره کافه بوک صحبت کنیم! درباره اینکه کافه‌بوک چطور شکل گرفت و اینکه چیکار می‌کنه.


شده تا حالا کتابی رو که خریدید دوست نداشته باشید، یا نتونید تا آخر بخونید یا نتونید باهاش ارتباط برقرار کنید و یا هر چیز دیگه‌ای؟ خب این مشکل برای ما هم پیش اومده! به همین خاطر تصمیم گرفتیم یک سایت معرفی کتاب راه‌اندازی کنیم. یک سایت که قبل از خرید کتاب بتونیم بهش مراجعه کنیم و در مورد کتاب‌هایی که می‌خوایم بخریم یه تحقیق کوچولو داشته باشیم.


ما فکر می‌کنیم که باید کتاب خوب بخونیم و آرزوی ما اینه که شما بتونید هر کتابی که تهیه می‌کنید رو دوست داشته باشید و بارها و بارها بخونید.


ما در کافه‌بوک برای هر کتاب یک سری اطلاعات مختصر و مفید در اختیار شما قرار میدیم و در چند مرحله کتاب‌ها رو معرفی می‌کنیم. (دوستان دقت کنید! ما کتاب رو معرفی می‌کنیم و نقد تخصصی انجام نمیدیم!) مثلا خیلی کوتاه در مورد کتاب و نویسنده و جوایزی که کسب کرده و… صحبت می‌کنیم و بعد محتوای کتاب رو به شکل خلاصه به شما میگیم. (در مورد رمان تاکید ما بر این موضوع هستش که داستان لو نره!😉) در مرحله بعد تجربه خودمون رو از خوندن کتاب به شما میگیم و نهایتا چند جمله و پاراگراف از کتاب رو باهم مرور می‌کنیم تا با متن کتاب (و یا اگر کتاب ترجمه باشه با ترجمه کتاب) بیشتر آشنا بشیم.

البته درباره کافه بوک این موضوع رو به شما بگم که ما خیلی علاقه داریم که شما عزیزان هم همراه ما کتاب معرفی کنید. به همین خاطر در مطلب معرفی کتاب خوب از شما درخواست کردیم که کتاب‌های خوبی که خوندید رو به ما و همه کاربران کافه‌بوک معرفی کنید. همچنین در پایان هر معرفی کتاب دوست داریم شما هم نظر بدید. (برای ثبت نظر در سایت هم هیچ سخت‌گیری مثل ثبت‌نام کردن یا تایید ایمیل و… در نظر نگرفتیم.) (قوانین کامنت‌گذاری در کافه‌بوک)

شما دوستان عزیز از طریق تماس با کافه بوک می تونید هر انتقاد و پیشنهادی که دارید رو به ما منتقل کنید.

یک نکته نهایی هم درباره کافه بوک اینه که ما به هیچ کدوم از انتشارات، فروشگاه‌های کتاب، نویسندگان و… وابسته نیستیم و به صورت مستقل فعالیت می کنیم.